DQS Polska dokłada wszelkich starań, aby być dla firm i organizacji w kraju i za granicą uznanym partnerem badającym systemy zarządzania i realizującym procedury oceny zgodności produktów w obszarze rolnictwa ekologicznego, żywności i pasz, w sposób wyróżniający się wysokim poziomem świadczonych usług oraz wysokimi kompetencjami personelu, auditorów, weryfikatorów i inspektorów.
DQS Polska stara się być preferowanym partnerem w zakresie certyfikacji prowadzonej w jednolity sposób w kraju i za granicą.
Nasze działania są skoncentrowane na prowadzeniu auditów zorientowanych na proces, ze szczególnym uwzględnieniem efektywności systemów zarządzania, w taki sposób, aby generowały korzyści (wartość dodaną) dla klienta. Chcemy, aby DQS Polska była doceniana w szczególności za wysokie kompetencje, doskonałą obsługę i za certyfikaty uznawane na całym świecie.
Nasze zamierzenia chcemy osiągnąć przestrzegając wytycznych określonych w normach ISO/IEC 17021-1, ISO/IEC 17065, w wymaganiach prawnych i w określonych standardach prywatnych oraz postępując zgodnie z zasadami określonymi w umowie licencyjnej z DQS Holding GmbH.
Dla realizacji powyższych zobowiązań ustalone zostały następujące kierunki działań:
- Prowadzenie ciągłego doskonalenia naszych struktur, kwalifikacji personelu oraz zarządzania organizacją DQS Polska.
- Ciągłe podnoszenie jakości dotychczas świadczonych usług poprzez doskonalenie personelu obsługującego naszych Klientów, doskonalenie kompetencji auditorów i inspektorów, zapewniając przy tym niezależność, bezstronność oraz poufność na wszystkich szczeblach zarządzania organizacją DQS Polska.
- Dążenie do osiągania coraz lepszej pozycji na rynku certyfikacji, poprzez poznawanie potrzeb klientów, reagowanie na informacje zwrotne z rynku, w tym reklamacje i skargi klientów oraz poprzez korzystanie z wyników badania zadowolenia naszych Klientów.
- Zapewnienie rzetelnej oceny zgodności badanych systemów zarządzania oraz wyrobów w aspekcie stosowanych norm/specyfikacji i przepisów prawnych.
Mierzalne cele operacyjne wynikające z przyjętej polityki jakości są ustalane co roku podczas przeprowadzanych przeglądów zarządzania, a ich realizacja jest monitorowana w sposób pozwalający na właściwe podejmowanie decyzji.
Warszawa, 24.10.2022