DQS Polska stara się być dla firm i organizacji uznanym partnerem badającym systemy zarządzania i realizującym procedury oceny zgodności w procesach certyfikacji wyrobów medycznych oraz produktów rolnictwa ekologicznego, w sposób wyróżniający się wysokim poziomem świadczonych usług oraz wysokimi kompetencjami personelu, auditorów i inspektorów.
Mając poczucie odpowiedzialności za zgodność prowadzonych działań, DQS Polska dąży do tego, aby świadczone usługi opierały się na indywidualnych potrzebach klientów, a prowadzone audity – zorientowane na procesy, wnosiły wartość dodaną, przyczyniając się tym samym do poprawy efektywności zarządzania.
Zamierzenia te chcemy osiągnąć przestrzegając wytycznych określonych w normach ISO/IEC 17021, ISO/IEC 17065, ISO 9001 i innych wymaganiach prawnych oraz postępując zgodnie z zasadami określonymi w umowie licencyjnej z DQS GmbH.
Dla realizacji powyższych zobowiązań ustalono następujące kierunki działań:
- Prowadzenie ciągłego doskonalenia własnych struktur zarządzania oraz kwalifikacji personelu DQS Polska.
- Podnoszenie, jakości dotychczas świadczonych usług w tym kompetencji auditorów, inspektorów, zapewniając przy tym niezależność, bezstronność oraz poufność na wszystkich szczeblach zarządzania.
- Dążenie do osiągnięcia przewagi nad innymi jednostkami, poprzez poznawanie potrzeb klientów, reagowanie na wszystkie informacje zwrotne z rynku w tym reklamacje, skargi klientów oraz badanie ich satysfakcji.
- Zapewnienie zgodności badanych systemów zarządzania oraz wyrobów w aspekcie stosowanych norm, specyfikacji i przepisów prawnych.
Mierzalne cele operacyjne wynikające z przyjętej polityki jakości ustalane są co roku podczas przeprowadzanych przeglądów zarządzania.
Warszawa, dn. 30.08.2017 r.