Szanowni Klienci DQS,
Nowy portal klienta MyDQS 2.0 został udostępniony online pod adresem www.mydqs.com. Dzięki temu rozwiązaniu robimy kolejny krok w cyfryzacji naszych procesów i usprawnieniu kanałów komunikacyjnych.
W MyDQS 2.0 znajdziecie szczegółowe informacje o swojej lokalizacji (lokalizacjach), a także informacje o audytach i certyfikatach.
Oto kluczowe cechy nowego portalu klienta:
- Pulpit nawigacyjny do przeglądu statusu audytów z dodatkowymi informacjami analitycznymi z funkcjami raportowania
- Każda lokalizacja klienta obsługiwana przez DQS jest dostępna bez względu na to, które biuro obsługuje daną lokalizację
- Interfejs użytkownika jest bardziej przejrzysty i intuicyjny
- W opcji „zarządzanie”, użytkownicy mogą być autoryzowani indywidualnie dla więcej niż jednej lokalizacji
- MyDQS0 zapewnia przejrzystość i kontrolę statusu dla każdej lokalizacji: dzięki naszemu cyfrowemu AuditManagerowi, niezgodności i potencjały do doskonalenia wynikające z audytów, które zostały przeprowadzone za pomocą tej aplikacji, są widoczne i mogą być monitorowane i analizowane
- Możliwość analizowania i porównywania wyników audytu z innymi audytami w tej samej organizacji
- Wyników audytu mogą być pobierane w formacie pdf, csvlub xls
- Przy użyciu portalu można pobierać raporty i certyfikaty
- W zakresie statusu audytów portal umożliwia pozyskanie informacji o Waszych audytorach i o możliwościach kontaktu z działem obsługi klienta
- Metoda szyfrowania logowania opiera się na rozwiązaniach o wysokim poziomie bezpieczeństwa
- Układ MyDQS0 jest responsywny, co oznacza, że automatycznie dostosowuje się do monitora użytkownika, takiego jak smartfony lub tablety.
Proszę również zapoznać się z instrukcją obsługi MyDQS.
W przypadku pytań dotyczących MyDQS prosimy o kontakt z biurem pod adresem biuro@dqs.pl
W przypadku dalszych problemów technicznych prosimy o kontakt w fazie początkowej z Service Desk w DQS Germany pod adresem servicedesk@dqs.de.