DQS Polska sp. z o.o. nawiąże współpracę z auditorami GHG

Kompetencje:

  1. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z problematyką GHG lub prowadzenie weryfikacji lub konsultacji w obszarze GHG.
  2. Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku menadżerskim związanym z odpowiedzialnością za zarządzanie projektem lub negocjacje i realizacje umów .
  3. Znajomość bieżących wymagań prawnych w zakresie unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (EU ETS)
  4. Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
  5. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i w piśmie.
  6. Prawo jazdy kat. B (mile widziane).

Predyspozycje kandydata:

  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • otwartość, samodzielność oraz kreatywność
  • umiejętności interpersonalne

Zadania do realizacji:

  • prowadzenie weryfikacji GHG

Oferujemy:

  • stabilną pracę w firmie o uregulowanej pozycji biznesowej
  • życzliwą i partnerską pracę w zespole
  • możliwość rozwoju
  • stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia indywidualne i zbiorowe

Rodzaj pracy:

  • umowa o dzieło lub umowa-zlecenie

Odpowiemy tylko na aplikacje, które będą odpowiadały naszym wymaganiom.