DQS Polska sp. z o.o. nawiąże współpracę z auditorami GHG
Kompetencje:
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z problematyką GHG lub prowadzenie weryfikacji lub konsultacji w obszarze GHG.
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku menadżerskim związanym z odpowiedzialnością za zarządzanie projektem lub negocjacje i realizacje umów .
- Znajomość bieżących wymagań prawnych w zakresie unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (EU ETS)
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i w piśmie.
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane).
Predyspozycje kandydata:
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- otwartość, samodzielność oraz kreatywność
- umiejętności interpersonalne
Zadania do realizacji:
- prowadzenie weryfikacji GHG
Oferujemy:
- stabilną pracę w firmie o uregulowanej pozycji biznesowej
- życzliwą i partnerską pracę w zespole
- możliwość rozwoju
- stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia indywidualne i zbiorowe
Rodzaj pracy:
- umowa o dzieło lub umowa-zlecenie
Odpowiemy tylko na aplikacje, które będą odpowiadały naszym wymaganiom.